Her vil jeg legge ut mine små og store prosjekter, alt fra kortlaging til interiør og små hverdagsglimt.

onsdag 23. desember 2009

GOD JUL!

Her er mine håpefulle (de største), en nevø og en niese på julebord med oldemor for noen år siden. Dette bildet har jeg lyst til å scrappe i romjulen og få i glass og ramme!



Her er det aller meste ferdig til jul, det er vasket (takket være min kjære mann) og skrubbet, handlet og bakt(eller ikke...) vi har sett Grevinnen og Hovmesteren så nå kan morgendagen komme. Julen skal feires hos svigermor sammen med resten av familien så i år blir det storstilt feiring meddelig ribbe, pølser og medister, riskrem med svigermors kirsebærsaus og gaveåpning i flere timer. Ønsker alle besøkende en RIKTIG GOD OG FREDFULL JULEHØYTID! Håper det blir tid til ettertanke og litt kreativitet for de fleste, det har vært dårlig med det for min del de siste ukene, men har et par planer i romjula når mannen skal jobbe. Jeg har nemlig fri!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar