Her vil jeg legge ut mine små og store prosjekter, alt fra kortlaging til interiør og små hverdagsglimt.

lørdag 27. februar 2010

CANDY!

Dårlige nyheter i Harvik-heimen, mannen i huset er permittert med 50%... Det blir ikke mye penger til hobby da, godt jeg har litt på lager. I dag har jeg kost meg med surfing på hobbyblogger. Og gjett hva jeg fant!
Mette har en super candy, hun feirer 10.000 besøkende på en ganske kort stund. Siden hennes er absolutt verdt et besøk! Skulle jeg vinne den er det lykken, masse fint pg flotte farger!

1 kommentar:

  1. Hei
    Tusen takk for at du vil være med å feire og for hyggelige ord. Koselig at du vil være følger! Da ligger loddene dine i potten:-)
    Sååå flotte kort du lager!! Jeg har heller ikke store data kunnskaper, og det var heller ikke noe hjelp å få så da måtte jeg lære meg selv!! Hvis jeg kan være til hjelp er det bare å spørre! Ha en fin søndag:-)
    Klem Mette

    SvarSlett