Her vil jeg legge ut mine små og store prosjekter, alt fra kortlaging til interiør og små hverdagsglimt.

onsdag 10. februar 2010

Scetcy Color utfordring.

Ny skisse utfordring hos Sketchy Colors !Celina har snart bursdag og dette er kortet hun får, sammen med en strikket genser (hvis jeg noen gang blir ferdig, da...) Er ikke 100% fornøyd, det er noe som ikke stemmer, men noen ganger må jeg bare bli ferdig! Legger jeg det bort for å finne ut av det senere blir det garantert bare liggende der. Vel, tar det med i utfordringen så får vi se hvor det bærer. Skulle du ha en ide om hvordan jeg kunne reparert det, kom med det! Skal ikke leveres på et par uker...
Stempelet er fargelagt med akvarellblyanter, blomstene er laget med puncher fra Unik. Sirkelen er restepapir og mønsterarket er fra Panduro. Og så har jeg selvfølgelig brukt Bazil, canvas og orange peel.

1 kommentar:

  1. Kjempesøtt kort i lekre farger!
    Takk for at du deltar hos SC denne uken - lykke til :)

    Go'klem

    SvarSlett