Her vil jeg legge ut mine små og store prosjekter, alt fra kortlaging til interiør og små hverdagsglimt.

torsdag 17. juni 2010

I dag har jeg sendt søknad på jobb hos Panduro:) Tenk så morsomt å jobbe med hobby da! Men det er et stykke fra sendt søknad til underskrevet kontrakt så jeg får ikke ta alle gledene på forskudd. Uansett blir det supert å få Panduro til Drammen, vi har ikke allverden av hobbybutikker å velge mellom og nærmeste Panduro er i Sandvika...Ellers blir det ikke mye kreative sprell om dagen, været er for fint til å sitte inne og det blåser for mye til å sitte ute med papirgreier. Har så vidt begynt på avslutningsgaver til laærerne til Karoline og egentlig haster det litt,de har siste dag på tirsdag...men det er meldt dårlig vær i morgen og på lørdag så jeg fikser det da.

Ha en strålende dag videre og god helg hvis jeg ikke popper innom før helgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar