Her vil jeg legge ut mine små og store prosjekter, alt fra kortlaging til interiør og små hverdagsglimt.

fredag 25. juni 2010

Sketchycolors utfordring.


Fargeutfordringen var rosa, blått og grønt, noe som fort ble rotete fant jeg ut... Men jeg fikk det til og resultatet ble absolutt ikke så verst. Hvem som skla få det kan jeg ikke si enda, men hun fortjener det! Designarket er fra Nille, sommerfuglen er klipt ut fra samme ark, blomstene fra punsh med perler fra Kort og Godt. Teksten er også derfra (tror jeg...)


Visste ikke helt hva jeg skulle gjøre inni så det ble fri fantasi, sommerlig iallefall!

1 kommentar:

  1. Ååå det var et vakkert kort!
    Stilig oppsett og så herlig med alle blomstene og sommerfuglene...
    Fikk sommerfølelse av dette kortet :o))
    Takk for at du deltar.
    God helg.
    Klem Anne

    SvarSlett